partner-teamviewer.png

banner-insert-ph.pngbanner-insert-ds.png



akademia.jpg

ZDALNA POMOC ON-LINE


To usługa skierowana do naszych obecnych i przyszłych klientów, 
w szczególności zaś dla tych, którzy wymagają stałej obsługi serwisowej na najwyższym poziomie. 

ZDALNA POMOC ON-LINE jest zaawansowaną technologią komunikacji umożliwiającą łączność pomiędzy Państwa komputerami a naszymi w celu świadczenia usług wsparcia technicznego. Cechami tego systemu są min. zdalny dostęp, transfer plików, rozmowa czat i głosowy czat (VoIP). 

Dzięki ZDALNEJ POMOCY ON-LINE możemy świadczyć usługi wparcia technicznego, szkolenia, prezentacje, przejmować kontrolę nad komputerem zdalnym (o ile Państwo wyrazicie na to zgodę) i służyć pomocą jakbyśmy byli obok Was.

 

Niezaprzeczalnymi zaletami tego systemu są: 

Skrócenie do minimum czasu reakcji - praktycznie w chwili zgłoszenia jest podejmowana akcja.

Znaczne obniżenie kosztów związanych z obsługą informatyczną.

Duże bezpieczeństwo danych – połączenia realizowane są poprzez w pełni zabezpieczone kanały danyc
z wymianą kluczy przy użyciu 1024-bitowego algorytmu RSA oraz 256-bitowego szyfrowania sesyjnego AES.

Prostota instalacji
 – klient musi tylko zainicjować niewielką aplikację, która nie wymaga nawet instalacji ani praw administracyjnych.

A co najważniejsze – ZDALNĄ POMOC ON - LINE możemy świadczyć z dowolnego miejsca na ziemi,
a jedynym ograniczeniem jest brak dostępu do Internetu.


Aby skorzystać ze zdalnej pomocy on-line prosimy o zakup poniższego produktu "Wsparcie on-line" oraz zapoznanie się z regulaminem świadczenia zdalnej pomocy on-line. Podczas składania zamówienia będą musieli Państwo zaakceptować warunki regulaminu. Następnie prosimy o przejście do pobrania programu TeamViewer - aplikacji która umożliwi Państwu skorzystanie z usługi Zdalnej pomocy On-Line.


REGULAMIN 

 

1. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.partner.poznan.pl, zwaną dalej Klientem jest osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorca. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego www.partner.poznan.pl jest właściciel Sklepu, firma PARTNER, zwana dalej Sprzedawcą.

2. Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest dokonanie rejestracji (Klientów, którzy jeszcze nie dokonali zakupów za pośrednictwem www.kasyiwagi.com.pl) oraz akceptacja Regulaminu, a także pozostałych warunków sprzedaży.

3. Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane przez firmę PARTNER na stronie www.partner.poznan.pl w chwili składania zamówienia. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej sklepu PARTNER podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT, chyba że oferta stanowi inaczej. Cena podana w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Cena produktu, który w chwili zamówienia jest niedostępny, może ulec zmianie.

4. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona realizacja zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówienia do Sprzedawcy.

5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz ich wycofania z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdej chwili.



OPŁATA


Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy. Na czas realizacji zlecenia bezpośredni wpływ ma dostępność produktu, czas kompletowania przesyłki oraz czas dostarczenia przesyłki do Sklepu przez dostawcę. Szczegółowe informacje dotyczące czasu realizacji można uzyskać w zakładce pomoc.