Novitus SOGA All Inclusive Oprogramowanie dla gastronomii

Cena netto: 1217.7 zł
Cena brutto: 1 497,77 zł

Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspieracjące funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc. Poza podstawowymi funkcjami, takimi jak: obsługa rachunków, zarządzanie zamówieniami oraz wystawianie paragonów i faktur, system pozwala na dokładne monitorowanie sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów. Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z komputerem. Dzięki bardzo przejrzystej konstrukcji programu, zarządzający systemem może go w dowolny sposób konfigurować, odzwierciedlając rzeczywisty układ stolików czy budując wygodne menu.

Ilość

  +48 790 210 180

Infolinia sklepu internetowego

  sklep@partner.poznan.pl

Napisz do Nas

soga all inclusive

Kompletne oprogramowanie gastronomiczne SOGA All Inclusive do sprawnego zarządzania barem, czy też restauracją, pozwala na zdecydowanie większe wykorzystanie możliwości programu niż podstawowa licencja. 

W skład zestawu wchodzą następujące moduły:

1. Obsługa magazynu

2. Mobilny bonownik

3. Licznik napojów

4. Moduł rejestracji czasu pracy RCP

5. Druga drukarka fiskalna

6. Obsługa programów motywacyjnych

7. Programy lojalnościowe

8. Moduł dostawy telefonicznej

9. Zamówienia internetowe

10. Moduł obsługi ekranów KDS

11. Moduł obsługi ekranów RDS

12. Moduł raportów własnych

13. Eksport do programu FK

14. SOGA Cloud

15. Monitoring kasowy

Koszt wszystkich modułów dodatkowych to jedyne 7100 złotych netto.

Zasady nabycia licencji:

1. Oferta specjalna obowiązuje od 2 listopada do 30 grudnia 2020 roku.

2. Promocja skierowana jest wyłącznie do nowych klientów, którzy przed 1 listopada 2020 roku nie korzystali z programu SOGA w wersji demonstracyjnej lub komercyjnej.

3. Promocja nie obowiązuje w przypadku cen specjalnych i zestawów.

 

Profesjonalny system obsługi punktów gastronomicznych SOGA stanowi niezwykle przydatne narzędzie wspieracjące funkcjonowanie każdej restauracji, baru, kawiarni, etc. Poza podstawowymi funkcjami, takimi jak: obsługa rachunków, zarządzanie zamówieniami oraz wystawianie paragonów i faktur, system pozwala na dokładne monitorowanie sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów. Przejrzysty i bardzo czytelny układ programu umożliwia niezwykle szybkie opanowanie go przez pracowników - także tych mniej obytych z komputerem. Dzięki bardzo przejrzystej konstrukcji programu, zarządzający systemem może go w dowolny sposób konfigurować, odzwierciedlając rzeczywisty układ stolików czy budując wygodne menu.

 

Osobnym modułem wchodzącym w skład pakietu dla gastronomii jest moduł magazynowy, który uzupełnia działanie całego systemu o możliwość szczegółowego rozliczania stanów oraz wartości magazynu, budowania receptur oraz ewidencjonowania dokumentów od dostawców. Na uwagę zasługuje również możliwość współpracy z oprogramowaniem hotelowym, co znacznie zwiększa możliwości wykorzystania programu.

 

Najważniejsze funkcje systemu:

- obsługa wielu rachunków jednocześnie

- graficzne odwzorowanie ułożenia stolików

- wiele rachunków na jednym stoliku

- przenoszenie rachunków na inny stolik

- łączenie i dzielenie rachunków

- przejmowanie rachunków

- system komentarzy do artykułów

- wydruk zamówień na drukarkach bonowych (np. w kuchni i w barze)

- możliwość ustalania priorytetów dla zamówień

- rabaty do poszczególnych pozycji i do całych rachunków

- wydruk rachunków próbnych

- dowolna ilość sal

- dowolna liczba kelnerów

- praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci

- definiowanie grup dla artykułów

- generowanie raportów

SOGA AI
200 Przedmioty

Zobacz także

Podobne produkty