Navireo System ERP moduł customer realtionship managment (CRM)

Cena netto: 1200 zł
Cena brutto: 1 476,00 zł

Moduł CRM (Customer Relationship Management) wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność i komfort pracy. Pozwala zaoszczędzić czas, sprzyja zmniejszeniu kosztów i polepszeniu wizerunku firmy.

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

  +48 790 210 180

Infolinia sklepu internetowego

  sklep@partner.poznan.pl

Napisz do Nas

Moduł CRM (Customer Relationship Management) wspomaga budowanie trwałych relacji z klientami. Ułatwia zarządzanie bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając przy tym wysoką wydajność i komfort pracy. Pozwala zaoszczędzić czas, sprzyja zmniejszeniu kosztów i polepszeniu wizerunku firmy.

 

Dzięki swej wszechstronności i elastyczności doskonale sprawdza się w każdej firmie – szczególnie w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest także przydatnym narzędziem dla kadry menedżerskiej.Mechanizmy filtrowania i wyszukiwania pozwalają błyskawicznie dotrzeć do potrzebnych informacji i starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań nawet do pojedynczych osób. Liczne zestawienia pomagają w podjęciu trafnych decyzji oraz przygotowaniu odpowiednich strategii sprzedaży.Wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów są przedstawione w czytelny sposób. Użytkownik ma natychmiast dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.).

 

Wbudowany moduł poczty elektronicznej znacznie usprawnia kontakty z klientami m.in. dzięki funkcji automatycznego przypisywana e-maili do odpowiednich klientów, możliwości zbiorczej wysyłki (mailing), szablonom wiadomości oraz historii korespondencji. Kalendarz wraz z funkcją automatycznego przypominania pokazuje zakres i termin czynności do wykonania, a menedżerom pozwala szybko sprawdzić, kiedy pracownik dysponuje wolnym czasem. Mają oni również możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac. Dzięki rozbudowanym możliwościom konfiguracji moduł CRM w prosty sposób może być dostosowany do potrzeb poszczególnych użytkowników. Oferuje przy tym możliwości dalszej rozbudowy np. o własne zestawienia, pola czy flagi.

  

W systemie Navireo obowiązuje zasada licencjonowania poszczególnych modułów, czyli wykupując na przykład 5 licencji na Księgi handlowe, klient ma prawo do jednoczesnego używania tego modułu na pięciu stanowiskach.

70219
2 Przedmioty

Zobacz także

Podobne produkty