InsERT Subiekt Sprint 2 Abonament na 12 miesięcy użytkowania

Cena netto: 276.75 zł
Cena brutto: 340,40 zł

Abonament Subiekt Sprint 2 cena specjalna (dla użytkowników, którzy w ciągu 30 dni od daty zakończenia dotychczasowej usługi wykupią kontynuację abonamentu na kolejny rok). Licencja na 1 rok użytkowania

Ilość

  +48 790 210 180

Infolinia sklepu internetowego

  sklep@partner.poznan.pl

Napisz do Nas

Abonament Subiekt Sprint 2 cena specjalna (dla użytkowników, którzy w ciągu 30 dni od daty zakończenia dotychczasowej usługi wykupią kontynuację abonamentu na kolejny rok). Licencja na 1 rok użytkowania

Po dokonaniu zakupu prosimy o przesłanie danych niezbędnych do wygenerowania e-abonamentu:

- numer licencji programu

- numer NIP firmy, na którą program był zarejestrowany

W przypadku, gdy usługa nie była realizowana wcześniej przez nas, a u innego dostawcy prosimy o wypełnienie i podbicie pieczęcią firmową wypełnione "Oświadczenia o zmianie dostawcy abonamentów"

UWAGA! "Oświadczenia o zmianie dostawcy abonamentów" jest to konieczny wymóg firmy INSERT, abyśmy mogli zrealizować państwa zamówienie. Oświadczenie w formie pliku pdf możecie Państwo pobrać z zakładki "Do pobrania" w niniejszej ofercie.

 

Subiekt Sprint 2 to system szybkiej sprzedaży przeznaczony  dla firm obsługujących klientów detalicznych. Sprawdza się w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (w tym samoobsługowych), zarówno w pojedynczych sklepach, jak i sieciach. Współpracuje z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.), a także z wieloma urządzeniami zewnętrznymi (drukarki fiskalne, czytniki kodów kreskowych, wagi elektroniczne itp.).

 

Subiekt Sprint 2 to zupełnie nowa odsłona programu. System zyskał przejrzysty, intuicyjny interfejs, który maksymalnie upraszcza pracę. Wersja 2 została również wzbogacona o szereg nowych możliwości, które zapewniają szybszą obsługę klientów i sprawniejsze zarządzanie sklepem.

 

System złożony jest z dwóch głównych aplikacji - Sprzedaży i Zarządzania. Pierwsza umożliwia wystawianie dokumentów handlowych na stanowiskach sprzedaży; druga to aplikacja typu „back office”, która administruje sprzedażą, umożliwiając m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.

 

Sprzedaż – najważniejsze funkcje:

sprawdzanie stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);

stosowanie promocji czasowych i cenowych definiowanych w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;

wystawianie wszystkich niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami;

obsługa wielu modeli drukarek fiskalnych w oparciu o protokoły komunikacyjne (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);

obsługa wielu urządzeń zewnętrznych ułatwiających prowadzenie sprzedaży: wag elektronicznych, czytników kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy; 

obsługa ekranów dotykowych;

przyjmowanie płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;

obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon); 

łatwe i bardzo szybkie wystawianie dokumentów dzięki zapisywaniu i fiskalizowaniu „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i zarejestrowaniu fiskalnym wprowadzonej pozycji asortymentowej;

możliwość jednoczesnego wystawiania wielu dokumentów na stanowisku (tryb multidokumentowy);

obsługa rabatów z możliwością definiowania dopuszczalnych progów rabatowych dla poszczególnych sprzedawców; 

możliwość pobrania części utargu w trakcie pracy sprzedawcy;

identyfikacja towaru za pomocą czytnika kodów kreskowych oraz różnych sposobów wyszukiwania (po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);

obsługa asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);

obsługa kodów kreskowych ze zmienną ilością, ceną, wagą;

anulowanie pozycji i całego dokumentu;

drukowanie dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;

w interfejsie dotykowym możliwość korzystania z przycisków szybkiej ilości (przydatne przy sprzedaży towarów w paczkach).

  

Zarządzanie sklepem – najważniejsze funkcje:

konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnianiem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową; 

kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców; 

zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki; 

współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.

 

Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:

nowy wygląd programu – ułatwione poruszanie się po systemie; 

zmiana ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego; 

zbiorcze przypisywanie ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk; 

drukowanie duplikatów wystawionych dokumentów handlowych; 

przypisywanie filtrów towarów do stanowiska (na danym stanowisku domyślnie użytkownik będzie widział odfiltrowaną listę asortymentową); 

usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego; 

możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu; 

możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem; 

dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;

filtrowanie towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny). 

922-1/A
5 Przedmioty

Opis

STAN
Nowy
PRODUCENT
InsERT
PLATFORMA
Windows
RODZAJ
Subskrypcja
WERSJA PRODUKTU
Elektroniczna
OKRES LICENCJI
12 miesięcy

Zobacz także

Podobne produkty