Gestor Nexo PRO - 3 stanowiska

Cena netto: 1399 zł
Cena brutto: 1 720,77 zł

Gestor nexo PRO to kompleksowy system wspomagający budowanie relacji z klientami, a także zarządzenie pracą w firmie.

Ilość
Ostatnie sztuki w magazynie

  +48 790 210 180

Infolinia sklepu internetowego

  sklep@partner.poznan.pl

Napisz do Nas

Gestor nexo PRO to kompleksowy system wspomagający budowanie relacji z klientami, a także zarządzenie pracą w firmie. Pozwala usystematyzować wiele codziennych  czynności przyspieszając tym samym pracę.

 

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

 

Dodatkowo Gestor nexo PRO oferuje dodatkowe funkcje, które nie występują w 

Gestor nexo takie jak: flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży), dedykowane widoki w modułach, definiowanie własnych ról użytkowników czy definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu.

 

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

 

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;

ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;

definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);

wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;

przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);

obsługa wielu walut na ofertach;

planowanie i wykorzystywanie promocji;

wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);

planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;

przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;

planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;

możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach oraz procesach ofertowych;

ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);

wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;

łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;

tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;

narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;

system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;

biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);

oznaczanie obiektów flagami;

możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;

możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

 

Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań;

oferty wielowariantowe;

tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);

zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);

wydruki własne;

raporty własne;

flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);

dedykowane widoki w modułach;

definiowanie własnych ról użytkowników;

definiowanie oddziałów;

definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;

obsługa zamienników asortymentu;

biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników).

75369/3
1 Przedmiot

Opis

STAN
Nowy
PRODUCENT
InsERT
PLATFORMA
Windows
RODZAJ
Box
WERSJA PRODUKTU
Pudełkowa
OKRES LICENCJI
Wieczysta
LICZBA STANOWISK
3 stanowiska

Zobacz także

Podobne produkty