Novitus SOSPA Oprogramowanie dla salonów odnowy
SOSPA - nowoczesny system przeznaczony do obsługi salonów SPA oraz innych obiektach branży kosmetycznej i odnowy biologicznej należących do segmentu małych i średnich. Został stworzony z myślą o tych, którzy poszukują przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia do zarządzania obiektem SPA. Jego wszechstronność pozwala na zastosowanie w obiektach o różnym charakterze, począwszy od małych dysponujących jedynie kilkoma stanowiskami , a skończywszy na dużych obiektach składających się z wielu basenów , saun , sal zabiegowych . Bogactwo funkcji programu pozwala nie tylko na sprawną obsługę recepcji SPA , ale również na efektywne zarządzanie personelem .
Infolinia sklepu internetowego
Napisz do Nas
SOSPA - nowoczesny system przeznaczony do obsługi salonów SPA oraz innych obiektach branży kosmetycznej i odnowy biologicznej należących do segmentu małych i średnich. Został stworzony z myślą o tych, którzy poszukują przyjaznego, a jednocześnie niezwykle sprawnego narzędzia do zarządzania obiektem SPA. Jego wszechstronność pozwala na zastosowanie w obiektach o różnym charakterze, począwszy od małych dysponujących jedynie kilkoma stanowiskami , a skończywszy na dużych obiektach składających się z wielu basenów , saun , sal zabiegowych . Bogactwo funkcji programu pozwala nie tylko na sprawną obsługę recepcji SPA , ale również na efektywne zarządzanie personelem .
Najważniejsze funkcje systemu:
- obsługa rezerwacji
- obsługa zabiegów indywidualnych
- graficzna prezentacja obłożenia obiektu
- wydruk grafika obłożenia gabinetów
- harmonogramu pracy personelu SPA
- prowadzenie rachunków gości klientów SPA
- wydruk raportu z planowanych zabiegów – karta zabiegowa klienta
- rozliczenia gotówkowe i bezgotówkowe
- kontrola należności i zobowiązań
- wystawianie faktur VAT (również w EURO)
- współpraca z urządzeniami fiskalnymi
- prowadzenie gospodarki magazynowej
- tworzenie receptur zużycia kosmetyków do zabiegów
- optymalizacja wykorzystania gabinetów i stanowisk zabiegowych
- nadawanie różnych uprawnień użytkownikom
- rejestr VAT
- zarządzanie czasem pracy personelu
- generowanie różnych zestawień
- praca na jednym lub kilku stanowiskach w sieci
- kartoteka towarów i usług oraz ich grupowanie
- automatyczna archiwizacja danych
- uwagi dla gości (upodobania, czarna księga)
- wysłanie płatności na kredyt hotelowy gościa w SOHO
Zobacz także